30.10.13

Το παλαμικό αποτύπωμα του Ν. Μαζιώτη και η απάντησή του για τη ληστεία στα Μέθανα

«Στη ληστεία των Μεθάνων είχε βρεθεί, πέρα από κάθε αμφισβήτηση και με πολυσέλιδη ανάλυση από τα Εγκληματολογικά Εργαστήρια, παλαμικό αποτύπωμα του Νίκου Μαζιώτη μέσα στην Τράπεζα. Ο αντάρτης πόλης είχε την εντύπωση ότι σε καμμιά από τις ληστείες που είχε συμμετάσχει δεν είχε αφήσει ίχνη. Στο Βελεστίνο, όπου εικονίζεται πιθανόν αυτός με το καρό πουκάμισο μπροστά στο ταμείο, είχε στα δάκτυλα κολλητική ουσία για να μην βρεθούν αποτυπώματά του. Όμως στα Μέθανα έκανε ένα μικρό λάθος. Είναι φανερό ότι δεν ήθελε να συνδεθεί με αυτές τις ληστείες και ίσως σε αυτό οφείλεται το τωρινό κείμενό του. Όμως στεκόμαστε και στην αναφορά του όπου ουσιαστικά αρνείται, με έμμεσο τρόπο, την συμμετοχή του στην οργάνωση Ομάδα Λαϊκών Αγωνιστών, που ανέλαβε την ευθύνη για την επίθεση στα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας στις αρχές του 2013…».

Σε αυτή την δήλωση προχώρησε το απόγευμα της Τετάρτης υψηλόβαθμος αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ σχετικά με το ηλεκτρονικό κείμενο που ανήρτησε ο 42χρονος αντιεξουσιαστής Νίκος Μαζιωτης, στο οποίο αρνείται την συμμετοχή του στις ληστείες στις Σπέτσες, στη Νεμέα, στην Ακράτα, στο Βελεστίνο και στα Μέθανα, που διαπράχθηκαν από τον Μάιο του 2012 μέχρι τον Αυγουστο του 2013. Σημειώνεται ότι με επίσημη ανακοίνωση της η ΕΛ.ΑΣ, προ δύο εβδομάδων, είχε αναφέρει ότι αποτύπωμα του 42χρονου αντιεξουσιαστή είχε βρεθεί σε ληστεία στην Εθνική Τράπεζα Μεθάνων, τον Ιούλιο του 2013. Ο Νίκος Μαζιώτης συνδέει την εμπλοκή του με την ληστεία των Μεθάνων, με την προηγούμενη αποστολή κειμένου για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής και με τις αναφορές αστυνομικών ότι «επίκειται κτύπημά του». Ωστόσο όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο ίδιος «τα κτυπήματα γίνονται! Δεν προαναγγέλονται».

Πιο αναλυτικά ο Νϊκος Μαζιώτης στο τελευταίο κείμενό του σημειώνει «το γεγονός ότι εδώ και ενάμισι χρόνο έχω επιλέξει να είμαι στην παρανομία, δεν σημαίνει ότι θα δεχτώ το γεγονός ότι το κράτος εκμεταλλεύεται αυτή την συνθήκη για να με φωτογραφίζει χωρίς στοιχεία φυσικά, μέσω των ΜΜΕ λίγο πολύ ως υπεύθυνο για διάφορες ενέργειες, από την επίθεση στα γραφεία της ΝΔ στην Συγγρού, στην τοποθέτηση της βόμβας στο Mall έως τις συγκεκριμένες ληστείες τραπεζών».

Επιπλέον αναφέρεται στην υπόθεση των ληστών με τα «μαύρα» που έδρασαν την περίοδο 2003-2006 και αναρωτιέται «πώς γίνεται να παρουσιάζεται 3 περίπου μήνες μετά την συγκεκριμένη ληστεία στα Μέθανα που έγινε στις 25 Ιουλίου αυτό το αποτύπωμα, όταν είναι γνωστό ότι η ανεύρεση αποτυπώματος από τα εργαστήρια της αστυνομίας γίνεται μέσα σε λίγες ώρες; Αν είχε βρεθεί τότε δικό μου αποτύπωμα - του "υπ αριθμόν 1 καταζητούμενου" όπως με αποκαλούν-, γιατί δεν το δημοσιοποίησαν τότε και το κάνουν τώρα αφού όπως έχουν ήδη δημοσιοποιήσει, αυτές οι συγκεκριμένες ληστείες στις οποίες δίνουν μεγάλη βαρύτητα στις έρευνες, έχουν "άρωμα τρομοκρατίας" και γίνονται για την τροφοδότηση "επαναστατικού ταμείου" κατά την εκτίμησή τους; Δεν είναι η πρώτη φορά που η κρατική προπαγάνδα μιλά για "επαναστατικό ταμείο". Η πρώτη φορά ήταν το 2005 κατά την διάρκεια της δράσης του Επαναστατικού Αγώνα όταν είχε βγει το θεώρημα ότι ο Επαναστατικός Αγώνας χρηματοδοτούνταν από την λεγόμενη "συμμορία των ληστών με τα μαύρα", πράγμα που ποτέ δεν αποδείχτηκε ακόμα και μετά τις συλλήψεις μας».

Ωστόσο στο κείμενο του ο Μαζιώτης διευκρινίζει ότι «για όσους από τους αισχρούς δημοσιογράφους καλοθελητές της κρατικής προπαγάνδας  ισχυρίζονται ότι η εμπλοκή μου σε αυτές τις ληστείες «αποδομούν το αγωνιστικό μου πρόσωπο» - πράγμα που σημαίνει ότι έχω ήδη κατοχυρωμένο ένα τέτοιο αγωνιστικό προφίλ στα μάτια τμήματος τουλάχιστον της κοινωνίας, γεγονός που και οι διώκτες μου αποδέχονται - δηλώνω πως ούτε έχω κανένα πρόβλημα με αυτές τις πρακτικές αφού πρόκειται για λεφτά τραπεζιτών ούτε πιστεύω πως θα μείωνε σε τίποτα τον συνολικό μου αγώνα μια τέτοια μορφή δράσης. Ειδικά αν, όπως επαναλαμβάνουν τα κρατικά φερέφωνα των ΜΜΕ, αυτά τα χρήματα προορίζονται για την ανάπτυξη ένοπλου επαναστατικού αγώνα ο οποίος στοχεύει στην κοινωνική απελευθέρωση, περίπτωση στην οποία μιλάμε πλέον για απαλλοτρίωση χρημάτων από τους ληστές - τραπεζίτες και επαναφορά τους στον λαό απʼ όπου κλάπηκαν μέσω του αγώνα για την κοινωνική Επανάσταση. Με δυο λόγια δεν θα είχα κανένα ηθικό ή πολιτικό λόγο να αρνηθώ τη συμμετοχή μου σε τέτοιου είδους γεγονότα. Όπως επίσης, πιστεύω πως είναι σαφές πως δεν θα επιβάρυναν στο ελάχιστο την κατάστασή μου σε ποινικό επίπεδο οι συγκεκριμένες κατηγορίες, αφού έχω ήδη καταδικαστεί σε 50 χρόνια φυλακή για τη συμμετοχή μου στον Επαναστατικό Αγώνα, συμμετοχή για την οποία από την αρχή της σύλληψής μου έχω αναλάβει την πολιτική ευθύνη». 
 
ΤΟ ΒΗΜΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια: