Η στήλη δεν πιστεύει
ότι υπάρχει αριστερή διαπλοκή. Αυτά τα έκαναν οι δεξιοί. Για αυτό και αρνείται
να πιστέψει ότι ο Ιβάν Σαββίδης αφού πρώτα πήρε το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα
ανακοινώσει οσονούπω και την απόκτηση της πλειοψηφίας της Πήγασος.
-Αγοράζει λογικός
άνθρωπος την Πήγασος ή τέλος πάντως μια εκδοτική εταιρία που
χρωστά στις τράπεζες λίγο πιο κάτω από 200 εκατ.
ευρώ; Όχι, εκτός και αν η Κυβέρνηση ευλογεί ένα
τέτοιο deal και περνά στη συνέχεια τη διάταξη περί ασυλίας
σε αναδιαρθρώσεις δανείων, ανοίγοντας το δρόμο για μείωση των δανείων.
-Γίνονται όμως αυτά από
την αριστερά; Όχι, τέτοιες διαπλοκές έκανε η επάρατος. Για αυτό και
η στήλη δεν πιστεύει και τα φήμες στην αγορά, που θέλουν τον Σαββίδη να παίρνει
και το Μega από κοινού με τον Βαρδινογιάννη.
-Πάντως ο
Σαββίδης παίρνει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με μια προσφορά που
ήταν στα 231 εκατ. ενώ η Dubai Ports έμεινε δεύτερη
με προσφορά 204 εκατ. Και καθώς η διαφορά μεταξύ πρώτου και δεύτερου είναι
μεγαλύτερη του 10% δεν υπάρχει λόγος για τρίτο γύρο προσφορών.
- Στο μεταξύ δεν
χρειάζεται να διερωτάστε. Όχι, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα ψάξει για δασικές εκτάσεις στις
προβλήτες του ΟΛΘ. Τώρα αν ισχύουν τα περί Πήγασου-Σαββίδη θα το
διαπιστώσουμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
-Για να είμαστε δίκαιοι, η Dubai Ports είχε
ένα μειονέκτημα. Ελέγχει το λιμάνι της Κοστάντζας και ένα ακόμη στα Δαρδανέλια.
Ο κίνδυνος ήταν να «χτυπήσει» στον διαγωνισμό τον ΟΛΘ για να διασφαλίσει… ότι
δεν θα αναπτυχθεί σε βάρος των άλλων επενδύσεων της αραβικής εταιρίας.
-Οι Γάλλοι πάντως βλέπουν
τον ΟΛΘ μακροπρόθεσμα. Το σχέδιό τους για την αγορά του λιμανιού προβλέπει
τη δημιουργία δύο σιδηροδρομικών hub, σε Βουλγαρία και Σερβία, ώστε
η Θεσσαλονίκη να γίνει σοβαρό κέντρο διακίνησης κοντέινερ για όλα τα Βαλκάνια.
liberal.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου