25.4.17

Black Box, 25/04/2017

 Η στήλη δεν πιστεύει ότι υπάρχει αριστερή διαπλοκή. Αυτά τα έκαναν οι δεξιοί. Για αυτό και αρνείται να πιστέψει ότι ο Ιβάν Σαββίδης αφού πρώτα πήρε το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα ανακοινώσει οσονούπω και την απόκτηση της πλειοψηφίας της Πήγασος.
-Αγοράζει λογικός άνθρωπος την Πήγασος ή τέλος πάντως μια εκδοτική εταιρία που χρωστά  στις τράπεζες λίγο πιο κάτω από 200 εκατ. ευρώ;  Όχι, εκτός και αν η Κυβέρνηση ευλογεί ένα τέτοιο deal και περνά στη συνέχεια  τη διάταξη περί ασυλίας σε αναδιαρθρώσεις δανείων, ανοίγοντας το δρόμο για μείωση των δανείων.
-Γίνονται όμως αυτά από την αριστερά; Όχι, τέτοιες διαπλοκές έκανε  η επάρατος. Για αυτό και η στήλη δεν πιστεύει και τα φήμες στην αγορά, που θέλουν τον Σαββίδη να παίρνει και το Μega από κοινού με τον Βαρδινογιάννη.
-Πάντως ο Σαββίδης  παίρνει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με μια προσφορά που ήταν  στα 231 εκατ. ενώ η Dubai Ports έμεινε δεύτερη με προσφορά 204 εκατ. Και καθώς η διαφορά μεταξύ πρώτου και δεύτερου είναι μεγαλύτερη του 10% δεν υπάρχει λόγος για τρίτο γύρο προσφορών.
- Στο μεταξύ δεν χρειάζεται να διερωτάστε. Όχι, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα ψάξει για δασικές εκτάσεις στις προβλήτες του ΟΛΘ.  Τώρα αν ισχύουν τα περί Πήγασου-Σαββίδη θα το διαπιστώσουμε μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
-Για να είμαστε δίκαιοι, η Dubai Ports είχε ένα μειονέκτημα. Ελέγχει το λιμάνι της Κοστάντζας και ένα ακόμη στα Δαρδανέλια. Ο κίνδυνος ήταν να «χτυπήσει» στον διαγωνισμό τον ΟΛΘ για να διασφαλίσει… ότι δεν θα αναπτυχθεί σε βάρος των άλλων επενδύσεων της αραβικής εταιρίας.
-Οι Γάλλοι πάντως βλέπουν τον ΟΛΘ μακροπρόθεσμα. Το σχέδιό τους για την αγορά του λιμανιού προβλέπει τη δημιουργία δύο σιδηροδρομικών  hub, σε Βουλγαρία και Σερβία, ώστε η Θεσσαλονίκη να γίνει σοβαρό κέντρο διακίνησης κοντέινερ για όλα τα Βαλκάνια.

liberal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: