Η οικονομική κρίση μπορεί να στρέψει τις καταναλωτικές κοινωνίες, όπως είναι η βρετανική, προς μια νέα πνευματικότητα με έμφαση στην οικογένεια, στην ενίσχυση του αλτρουισμού και στη θρησκεία. «Ισωςύστερα από δεκαετίες ολόκληρες συνεχούς κατανάλωσης και ρηχής κουλτούραςνα οδεύουμε προς μια περίοδο η οποία θα μπορούσε να ονομαστεί “εποχή της νεο-σοβαρότητας” » λέει σε συνέντευξή του στο ΒΒC ο Ρίτσαρντ Χάρις, μέλος της Βουλής των Λόρδων και πρώην επίσκοπος της Αγγλικανικής Εκκλησίας.
Ο Αντι Λίαρ, επικεφαλής σχεδιασμού στο Λονδίνο της γαλλικής διαφημιστικής εταιρείας Ρublicis, συμφωνεί. Λέει ότι ο αντίκτυπος της χρηματοπιστωτικής κρίσης- πρωτοσέλιδο θέμα παγκοσμίως επί πολλές εβδομάδες- επιτάχυνε μια τάση η οποία ήδη υπήρχε: «Ο κόσμος είχε ήδη αρχίσει να αναζητεί κάτι πιο ουσιαστικό από το κυνήγι του χρήματος και την αγορά φανταχτερών πραγμάτων».
Στο πλαίσιο αυτό, επιτραπέζια παιχνίδια για όλη την οικογένεια όπως το «Scrabble», το «Τrivial» και η «Μονόπολη» αναμένεται να είναι τα μπεστ σέλερ των εφετινών Χριστουγέννων διότι οι περισσότερες οικογένειες έχουν ήδη απορρίψει τις ακριβές διακοπές, λέει ο Μπράιαν Γκόλντνερ, διευθυντής της Ηasbro, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής παιχνιδιών.
Ο Πάτρικ, τραπεζίτης στο Σίτι ο οποίος θέλησε να παραμείνει ανώνυμος, είπε ότι χάρη στην κρίση βρέθηκε πιο κοντά στην οικογένειά του. «Πηγαίνω στο σπίτι νωρίτερα και στο γραφείο αργότερα.Την περασμένη εβδομάδα πήγα τον γιο μου στο σχολείο προτού πάω στη δουλειά, κάτι που δεν είχα κάνει ποτέ πριν ». Λέει, επίσης, ότι αναζητεί τρόπους να «ανταποδώσει» κάτι στην κοινωνία και σκοπεύει να εργαστεί αφιλοκερδώς για μια φιλανθρωπική οργάνωση.
ΤΟ ΒΗΜΑ, 30/10/2008
Ο Αντι Λίαρ, επικεφαλής σχεδιασμού στο Λονδίνο της γαλλικής διαφημιστικής εταιρείας Ρublicis, συμφωνεί. Λέει ότι ο αντίκτυπος της χρηματοπιστωτικής κρίσης- πρωτοσέλιδο θέμα παγκοσμίως επί πολλές εβδομάδες- επιτάχυνε μια τάση η οποία ήδη υπήρχε: «Ο κόσμος είχε ήδη αρχίσει να αναζητεί κάτι πιο ουσιαστικό από το κυνήγι του χρήματος και την αγορά φανταχτερών πραγμάτων».
Στο πλαίσιο αυτό, επιτραπέζια παιχνίδια για όλη την οικογένεια όπως το «Scrabble», το «Τrivial» και η «Μονόπολη» αναμένεται να είναι τα μπεστ σέλερ των εφετινών Χριστουγέννων διότι οι περισσότερες οικογένειες έχουν ήδη απορρίψει τις ακριβές διακοπές, λέει ο Μπράιαν Γκόλντνερ, διευθυντής της Ηasbro, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής παιχνιδιών.
Ο Πάτρικ, τραπεζίτης στο Σίτι ο οποίος θέλησε να παραμείνει ανώνυμος, είπε ότι χάρη στην κρίση βρέθηκε πιο κοντά στην οικογένειά του. «Πηγαίνω στο σπίτι νωρίτερα και στο γραφείο αργότερα.Την περασμένη εβδομάδα πήγα τον γιο μου στο σχολείο προτού πάω στη δουλειά, κάτι που δεν είχα κάνει ποτέ πριν ». Λέει, επίσης, ότι αναζητεί τρόπους να «ανταποδώσει» κάτι στην κοινωνία και σκοπεύει να εργαστεί αφιλοκερδώς για μια φιλανθρωπική οργάνωση.
ΤΟ ΒΗΜΑ, 30/10/2008
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου